25 května 2022

Cesta na zelený ostrov a první kilometry na opačné straně silnice

Jsme úspěšně v prvním ubytování v hotelu Anner ve městečku Thorles. Let proběhl podle plánu a přistáli jsme asi o 15 minut dříve. První kousek Irska ze vzduchu
Tady už je vidět tradiční irská zelená
Letušky vyhlížejí povolení k výstupu.
Bylo to bez přejezdu autobusem pěšky přímo do terminálu. Cestou bylo několik pěkných velkoplošných reklam na různé modely škodovek na motivy Hry o trůny.
Přestože cesta k pásům se zavazadly byla docela dlouhá, tak jsme si na jejich příjezd museli ještě asi 15 minut počkat. Nějak se jim těch letů sešlo víc najednou a asi nestíhali. Hala se rychel zaplnila.
Půjčovna aut byla už jen o kousek dál. A auto jsme na parkovišti taky našli docela rychle. Doplatil jsem na místě 30€ za povolení přejezdu do Severního Irska. Dostali jsme VW Golf jako na podzim v Barceloně. Jen to tady je celé v obráceném gardu.
Na řazení levou rukou jsem si musel zvykat dlouho. Parkoviště jsem projel na jedničku. Až potom jsem si troufnul řadit dál. Je to nezvyk. Levá ruka na řadící páce. Jednička je od sebe nahoru, šestka k sobě dolů. Ale snad to půjde. Ještě dnes jsme najeli asi 160 kilometrů. Postupně jsem si na dálnici troufnul vyzkoušet i adaptivní tempomat. Mýtné (2€) jsme taky zvládli zaplatit. Na dálnicích platí 120 a zatím jsme žádného (ne)omezence z D1 neviděli. Mimo obce je limit 100.

Žádné komentáře:

Okomentovat