15 října 2023

New York - den 6. - shopping, shopping, shipping. A basket

Dnešek byl až do pozdního odpoledne o nakupování. Pršelo a ještě jsme si zatím v žádném obchodě nic na sebe nekoupili. Vynahradili jsme si to. Z mojí milé manželky se stala i drahá žena. Samozřejmě přeháním, protože jsem s ní držitele kreditní karty a tašek dělal rád.
Zatím poprvé na nás tady vyskočila DCC (dynamická konverze platky kartou na lokální měnu) na platebním terminálu. "Příjemných" 4,5% navíc jsem samozřejmě odmítl. Pořád ještě funguje Hello bank (bohužel už jen pár měsíců) a její kurzy jsou skutečně někde jinde. Proběhli jsme Macy's a Nordstrom Rack
Už se blížil večer a Madison Square Garden už svítila v modro oranžovém, což jsou barvy basketbalistů New York Knicks.
Proběhla nezbytná bezpečnostní kontrola, kde mi poprvé nevyšlo dělat hloupého. Vím, že je zakázáno vnášet velké fotoaparáty se zoomem. Zkusil jsem a byl jsme rázně vykázán. Naštěstí na mě z tohoto důvodu manželka čekala před vchodem. Předal jsme jí její foťák a ona ho odnesla do hotelu, protože na zápas jít nechtěla.
Americká hymna je nezbytnou součástí předzápasového programu
První rozskok
Za prvních 150 vteřin neddali hosté ani bod
V podstatě celou dobu včetně hry pouštěla DJka energickou hudbu
Během přestávky byly na obrazovce nejrůznější pozvané celebrity, záběry na zpívající a tančící diváky
Domácí nakoec poměrně jasně prohráli a šlo se domů
I Empire State Building byl nasvícený v basketbalových barvách
Cestou do hotelu jsem se zastavil v jedné z mnoha pouličních osvěžoven. Tahle byla z těch levnějších. Kousek nejlevnější pizzy za 1,5 dolaru
Manželka měla během večera čas na focení toho, jak New York nikdy nespí z našeho pokoje. Jen info pro fotografy - tenhle patnáctivteřinový záběr dokázala udržet z ruky. Manželka a Olympus OM-1 dokážou neskutečné věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat