04 července 2010

Den 18. (4.7.2010) - Hoover Dam a oslavy Dne nezávislosti

Plán :

Zvětšit mapu

Přehrada Hoover Dam
Shopping tady nebo tady nebo třeba jinde
Oslavy Dne nezávislosti

Ujetá vzdálenost : 70 mil
Doba jízdy : 1,5 hod
Ubytování : Desert Rose Resort, Las Vegas

----------------------------------------------------------------
Realita :
Dnešní den byl jednozančně odpočinkový. O tom svědčí i budíček v 6:30 a následná klidná snídaně od 7:15. Čekal nás jen výlet k přehradě Hoover Dam na jezeře Mead.
Je to co by kamenem dohodil od Las Vegas. Nějakých 50 kilometrů jízdy.
Přehrada leží přesně na pomězí Nevady a Arizony. Na nevadské straně se platí i za parkování. Na té arizonské je zdarma. Sice se musí jít asi 300 metrů zpět, ale to pro nás byla lehká zdravotní procházka. Tady je vidět jak Američani dokážou prodat každou blobost. Byla tam spousta lidí a při našem odjezdu stála asi kilometrová kolona aut na namátkovou bezpečnostní prohlídku. Představa jak na Slapech jsou stovky aut, všichni nadšeně chodí po hrázi a obdivují stavitele mi připadá trochu praštěná. Tady existují i vrtulníkové výlety nad přehradu za 59$ a jen nad jezero za 29$. Je to fakt zvláštní.

Pak už jsme se nasměrovali na outlet. Přijeli jsme v 10:30 a odjížděli těsně před šestou. Nejlepším kupem byly džíny v Levi´s. Za sedmery kalhoty jsme po slevách a s daněmi zaplatili jen 195$. Takže zhruba 600Kč za jedny. U nás stojí přes 2000Kč.
Druhýmobchodem kde jsme udělali větší kšeft byl Reebok. Tam absolutní novinky jejich bot stály kolem 100$. Takže jsme se celá rodina i obuli do nového.
Poslední dnešní program byla pěší tůra po Stripu. To je mnohakilometrová hlavní tředa kde jsou ty největší hotely a kasina na světě. Vzhledem ke svátku Dne nezávislosti tam asi bylo ještě víc lidí než obvykle. Mně to připomínalo Times square v New Yorku. Jen téměř nekonečné. Spousty blikajících reklam a davy lidí, které se mnohdy zastavily a nešlo jít dál.
Trochu New Yorku, který je proložený horskou dráhou

Viděli jsme i dvakrát fontánu u hotelu Bellagio. Jednou to bylo na Elvisovo Viva Las Vegas a podruhé nějaká oslavná americká píseň jak jsou hrdí, že jsou Američané.

Všude různí naháněči do podniků a zajišťovači dámské společnosti do maximálně 20 minut. Těch tam bylo hrozně moc a všechno to byli stejně vypadající Mexikánci.

Prostě blázinec.

Byli jsme unavení snad víc než z Grand Canyonu a šli jsme spát po půlnoci.
Fotky budou možná doplněny později, teď vyrážíme do Kalifornie.