12 července 2010

Den 26. (12.7.2010) - San Francisco a cesta domů

Plán :

Dokončení všeho co jsem nestihli, vrácení auta a cesta domů.

Ujetá vzdálenost : 50 mil
Doba jízdy : 1 hod
Ubytování : v letadle :-)

----------------------------------------------------------------
Realita :
V klidu jsme vstali, naložili všechna zavazadla do auta a asi v 9 hodin odjeli směr letiště. Cestou jsme měli několik zastávek. Letadlo odlétalo až v 16:55 a tak bylo potřeba čas nějak naplnit. Prvním místem byla Webster street. Tam chtěla manželka vidět nějaké zajímavé domečky. Pak jsme jeli udělat druhý pokus vyhlídky na San Francisco z Twin Peaks. První pokus hned po příletu nám nevyšel. Tentokrát bylo počasí přívětivější, ale k ideálu pro fotografování to mělo daleko. Sice bylo vidět celé město i most Golden Gate, ale mlžný opar z toho dělal šedivou hmotu.



Další zastávkou byla Prague street. Ta leží ve čtvrti kde jsou ulice pojmenovány po státech nebo městech. Já jsem si v navigaci nastavil křižovatku s Russia Avenue. No centrum to zrovna není. I když některé domečky byly zvenku docela roztomilé. Krásně vypadaly řady domečků na protějším kopci.



Poslední v plánu bylo pořízení pásku k manželčiným džínám. Cestou jsem zahlédl hasičské auto a musel jsem si ho vyfotit.



Pro pásek jsme jeli do JCPenney. Manželka si pro jistotu koupila rovnou dva. Ještě jsme se zastavili na poslední bagetu v Quiznosu a přidali jsme smoothies v Jamba Juice. Pak už následovalo vrácení auta. Bez problémů mi vrátili peníze za výměnu oleje. Zavazadla na letišti prošla bez problémů i co se týkalo váhy. Mám šikovnou manželku, která věci správně rozdělila. I bez předchozího vážení jsme se dostali do limitu 23kg.
Odlet byl bez zpoždění a stejně tak i přílet do Londýna. Jenom to jídlo mi tentokrát moc nechutnalo. Snad s výjimkou skvělé ovocno-tvarohové pěny. Při přestupu v Londýně nás odchytla nějaká kontrolorka, že jedno příruční zavazadlo je moc velké a že ho musíme nechat naložit do zavazadlového prostoru. Moc se nám do toho nechtělo - manželka tam měla Spyder bundu a ta svoje vykrajovátka na papír (scrapbooking). Alespoň jsem tam dal visačku fragile a zámek. Pak už jsme se jen modlili abychom se s obsahem shledali v pořádku.
I let z Londýna do Prahy probáhal až na malé zpoždění při odletu bez komplikací. V Ryzyni jsme dosedli přesně v 18:00. Dočkali jsme se i všech zavazadel a dokonce i bez poškození. Tímto jsme tedy mohli uzavřít letošní putování a označit ho za úspěšně ukončené.

Žádné komentáře:

Okomentovat