11 července 2010

Den 25. (11.7.2010) - San Francisco

Plán :

San Francisco - asi prohlídka města

Ujetá vzdálenost : 0 mil
Doba jízdy : 0 hod
Ubytování : Travelodge Golden Gate

----------------------------------------------------------------
Realita :
Dnešní den byl bez jakéhokoliv plánu a objednané atrakce. Vstali jsme až v 9 hodin. Neuvěřitelné. Protože manželka toužila po pořízení věcí pro scrapbooking, tak jsme neděli věnovali ježdění po obchodech. Našel jsem jeden obchod kousek od nás v San Franciscu a pak další na opačné straně zálivu v městě Berkeley asi 20 mil dál. V prvním obchodě neměli raznice na papír, ale objevil jsem české motivy. Tohle si vždycky rád vyfotím.



Navíc to byla moje jediná dnešní fotografie.
Ochotně nás poslali do dalšího hobby obchodu o asi 10 ulic dál. Tam otevírali až ve dvanáct a bylo teprve třičtvrtě. Tak jsme si došli na fish and chips. Zrovna dávali finále mistrovství světa. Už předtím v scrabookovém obchodě se mě ptali na fotbal. Došlo mi, že moje oranžové tričko asi symbolizuje Holanďany. To jsem si při oblékání vůbec neuvědomil. V Kalifornii je naprosto běžná dvojjazyčnost (angličtina a španělština). Předpokládal jsem víc příznivců Španělů. Ale nikdo se mě naštěstí nevšímal.
Ani v hobby obchodě manželka neuspěla. Tak nás čekala cesta přes Bay Bridge most do Berkeley do nejvyhlášenjšího scrapbookového obchodu v širokém dalekém okolí. Na asi 400 metrech čtverečních byla manželka rázem ve svém živlu. Dlouho vybírala "potřebnosti" a "nezbytnosti". Nechali jsme si i poradit od ochotné prodavačky. Ještě jsme se zastavili ve Walmartu pro kufr. Do Ameriky jsme jeli s jedním velkým kufrem a dvěma velkými taškami. A to ještě jedna znich byla ukrytá v tom kufru. Nákupy hlavně oblečení a bot způsobily přeplněnost stávajících zavazadel. Takže pojedeme zpátky jako Ježíšek.
Jedna fotka je málo, tak přidám jednu včerejší. Je to ta nejklikatejší ulice Lombard street během dne. Je tam nahoře vidět nekonečný had aut, který ulici nepřetržitě projíždí. Z fotografie je vidět i to velice slušné místní převýšení.
Je to focené za jízdy na Segwayi.



Do dnešního dne máme podle tachometru najeto 6107 mil. Za benzín jsme utratili 863$ a spotřebovali jsme 294,5 galonu (1114 litrů).
Průměrná spotřeba je 11,34 litru na 100 km. Podle americké míry spotřeby to je 20,73 MPG (mílí na galon).

Žádné komentáře:

Okomentovat