25 března 2014

Den šestý - viděli jsme Fuji

Včera večer jsem prověřil vývoj počasí a bylo jasno. Největší pravděpodobnost pro spatření hory Fuji v krásném počasí a bez mráčků byla dnes. Manželku jsem upozornil, že nebude vstávat kolem půl sedmé, jak jí to normálně nevyhovuje, ale ještě o hodinu dřív. Tedy už v půl šesté. To je dovolená :-).
V 6:17 nám odjížděl vlak (okružní linka Yamanote) směr stanice Shinjuku. Cesta byla na 19 minut a pak jsme měli 30 minut na nalezení autobusového nádraží společnosti Keio - highwaybus. Tam jsem měl už z Prahy rezervované čtyři dny po sobě první možný autobus směr městečko Kawaguchiko. Od místního jezera je krásný výhled na horu Fuji. Tedy když je vidět.
Nádraží Shinjuku je nejrušnější na celém světe a prochází tudy přes 3,5 milionu lidí denně. Takže naše celkové tři dnešní místní průchody statistiku nezkreslí.
Autobusové nádraží jsem našli asi za dvacet minut. Cesta na místo trvala skoro dvě hodiny. Už po cestě Fuji nadějně vykukovala.
Hned na nádraží je turistická kancelář kde nám poradili půjčovnu kol. Cena 1000 jenů za půl dne. Opatrně a po levé straně jsme se nasměrovali k jezeru. Našli jsme si pěkné klidné místo a tady je výsledek.




Po vrácení kola jsme nasedli na lokálku a popojeli o pár stanic. Tam jsme vyběhli schody k dalšímu výhledu na Fuji. Je to Chureito pagoda.



DO Tokia jsem se vrátili po čtvrté odpoledne. Chtěl jsem vidět kousek čtvrti Akihabara, kterému se přezdívá "Electronic city". Je tam spousta obchodů s elektronikou, anime oblečky a našli jsme i pár obchodů pro dospělé.
Ale tyhle postavičky byly v herním obchodě SEGA.





Nakonec ještě pár obrázků z okolí Akihabary.












Žádné komentáře:

Okomentovat