20 června 2010

Den 4. (20.6.2010) Los Angeles

Plán :


Zvětšit mapu

Chodník slávy
Nápis Hollywood
Universal Studios
Desert Hills Premium Outlets

Ubytování : Palm Springs Travelodge, 333 E Palm Canyon Dr, 62,69$
Ujetá vzdálenost : 120 mil
Doba jízdy : 2:15 hod

----------------------------------------------------------------
Realita :

Ráno začalo tak jak jsme večer ukončili. Tedy vzájemným opakovaným buzením a následným pokusem o pokračování spánku u všech ubytovaných. Manželka už od 3 hodin neusnula. Já jsem vstal v 5:30 a pokoušel jsem se zprovoznit internet. Bezvýsledně. Díky tomu jsme měli zkomplikované plánování denních aktivit v navigaci. Bohužel jsem nikde neměl adresu outletu ani plánovaného oběda u Cici´s pizza.
Vyjeli jsme kolem půl osmé k Universal studios. Měl jsem problém s neznalostí jak to chodí. Vytvořil jsem frontu na vjezd do parkoviště před vjezdními branami. Naštěstí tam byl někdo znalý a ten nám poradil, že o kus dál na dalším parkovišti je otevřená budka. Tak jsme nakonec zaparkovali a šli koupit vstupenky. S ohledem na náš časový plán jsme zvolili ty nejdražší - předbíhací. Držitelé těchto vstupenek nestojí frontu, ale mají a každou atrakci přednostní vstup a to i opakovaně.
Okamžitě po otevření jsme šli na projížďku studiem. Předností vstupenky nám zařídili místo hned v prvním voze kde byl i průvodce. Bylo to moc pěkné včetně spousty efektů a završeno to bylo projížďkou po Wisteria Lane ze seriálu Zoufalé manželky. To byl vrchol pro moji manželku. Tedy to si myslela. Šli jsme totiž hned na jednu z těch nejatraktivnějších atrakcí Simpsons ride. Jeto virtuální horská dráha. Užili jsme si předběhnutí fronty. Pak jsme počkali než dokončí předchozí představení a pustili nás do předsálí. Tam šly hlášky typu - není vhodné pro klaustrofobiky (tohle manželka má), pozor na slabé srdce (to někdy taky) atd. Když nás násldně usadili do křesel, připoutali tyčí stehna abychom nevypadli, tak to už se začalo dělat špatně i mně. Když to začalo, tak se mi nechtělo věřit, že jsme si opravdu nevlezli na šílenou horskou dráhu. Přitom nás to jen různě natřásalo, ostřikovalo vodou, tlačilo do sedaček i ven z nich. Oči jsem nezavřel, ale zpotil jsem se docela slušně. Ale stálo to za to.
Po téthle zkušenosti jsem už manželku přesvědčil jen na představení kaskadérů Waterworld. Se synem jsem ještě předtím absolvovali Terminátora2-3D a House of Horrors.
Universal studios jsme opustili před jednou hodinou. Poslední zastávkou v LA byla Griffithova observatoř. Tam se opět ukázalo, že v LA je spousta lidí. A ti když se rozhodou někam jet, tak je problém se tam dostat. Tentokrát s všichni sjeli ke Griffithově observatoři. Parkoviště nahoře bylo narvané a stejně tak i příjezdové cesty po stranách.
Tak jsem vyhodil rodinu nahoře a udělal dvě kolečka po parkovišti. To stačilo na vyfotografování.
Pak už přišel vrchol pro syna. Ten se těšil na nakupování.

Cestou jsme potakali tohle



V outletu jsme strávili skoro 4 hodiny a prolétli jsme asi polovinu obchodů. Výsledkem byla hlavně trička (v řádu 15 - 20$), jedny boty a nějaké drobnosti.
Nasměrovali jsme se na Walmart v Palm Springs. Cestou byly vidět stovky, ale spíše tisíce větrných elektráren rozesetých po vršcích i kolem dálnice. Docela jim to v té poušti slušelo.



Ve Walmartu jsme doplnili zásoby pití a konečně přišlon grilované kuře.Pro jistotu jsme koupili rovnou dvě (kus 4,98$). Celkem to bylo za asi 88$ a padlo na to odhadem 20 igelitek. Tam to samozřejmě rovnala pokladní.
Ještě jsme doplnili benzín. Tentokrát v 7-eleven a opět se podařilo koupit benzín za 2,99$. Zajímavostí bylo, že tentokrát neprošla platba Cetelem kreditkou (to se děje relativně často) ani kreditkou od Citibank. To se ještě nestalo nikde. Takže jsem musel zaplatit hotově.
Dnešní motel je proti včerejšímu jako z jiné planety. Klasický dvoupodlažní, nedávno zrenovovaný. Klid a pohoda.

Žádné komentáře:

Okomentovat