15 června 2009

Den 6. - Orlando Seaworld

shopping
Seaworld 2.den

Realita :

Dnešní den byl odpočinkový. Autem jsme najeli odhadem 50km. Vstávali jsme zatím nejpozději z celé dovolené - asi v 6:15. Přece jen byla neděle. Po snídani (mimojiné čerstvé vafle) jsme jeli do Seaworldu na druhé představení s kosatkami a na delfíní show. Kosatky jsou úžasné, ale delfíni byli to nejlepší co jsme viděli. Byla to pohádka se spoustou artistických výkonů (od lidí i od zvířat). Několikrát se odněkud vyhrnuly hejna papušků, kteří lítali v hledišti. Pro mě osobně byla vrcholem návštěva pavilónu kapustňáků (manatee). Ty jsem musel vidět. Jsou to zvláštní ohromná vodní zvířata, která se pohybují neuvěřitelně pomalu a přitom se velice elegantně vznáší ve vodě.

Jsou prostě krásní


Po 13.hodině jsme ze Seaworldu odjeli na nějaké jídlo. Našli jsme pizza house CiCi's Pizza, kde měli all you can eat s pitím za 8$ za osobu včetně free refill kelímků. Podle zbytku rodiny, kteří mají pizzu rádi, byla dobrá. Spousta druhů s různým obsahem surovin. Protože nejím sýry, tak jsem za celý život pizzu nejedl. Zkusil jsem se hloupě zeptat obsluhy jestli mají pizzu bez sýra. Neměli, ale prý mi ji udělají přesně takovou jakou budu chtít. Tak jsem poprvé v životě měl pizzu. A byla skvělá. Na závěr jsme si dali moc dobré dezerty.
Ještě, že jsme se dobře najedli. Protože to co nás čekalo bylo hodně náročné. Šli jsme totiž nakupovat do Orlando Premium Outlets. Odhadem asi 200 obchodů, některé z nich skutečně rozlehlé. Myslím, že by na skutečné důkladné projití všeho byly potřeba nejméně 3 dny. O náplni obchodů a kvalitě zboží bychom si třeba v pražských Štěrboholech mohli nechat zdát. My jsme prolétli za 6 hodin asi čtvrtinu a na konci už jme byli hotoví. Udělali jsme slušné "zářezy" do kreditky, ale ceny tolik lákaly. Velice pěkná trička 10 - 20$, boty 40$ atd. Až mi z Citibank poslali SMS abych jim potvrdil, že utrácím skutečně já.
Spát jsme šli jako obvykle. Tedy kolem půlnoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat