30 dubna 2014

Den čtyřicátýdruhý - Los Angeles

Náš poslední přejezd byl poměrně krátký - kolem 150 mil. Jako první jsme tedy stihli ještě poslední expresní shopping v Karlových Varech. Tedy přesněji řečeno ve městě Carlsbad asi 30 mil od San Diega. Manželka totiž nutně potřebovala ještě dokoupit kalhoty v jiné barvě než už měla. Při té příležitosti se tam náhodou vyskytla i další úžasná kabelka.
Nebyl problém se zastavit i na pláži. Bylo tady víc surfařů než jsme viděli na Havaji. To čekání na vlny by mě asi nebavilo.





Na pláži byly i jiné duny než písečné.
¨


Pak už jsme se nasměrovali na místo našeho posledního ubytování v Los Angeles. Dnes bylo hodně teplo - v jednu chvíli 99 stupňů pana Fahrenheita. Takže 37 stupňů našich. I jinak se teplota pohybovala přes 30.
Vyrazili jsme na okružní jízdu na místa, kde jsme už dříve byli. Ale neměli jsme tehdy dost času nebo nám to úplně nevyšlo.

Hollywood bulvár a hvězdy na chodníku



Tam byli i nejrůznější "umělci" a exoti





Letos jsem si vybral desku na místě, kde ty hvězdy na chodníku začaly



Pak následoval nápis Hollywood



A nakonec místo, kde se nám před čtyřmi lety nepodařilo zaparkovat - Griffithova observatoř. A nepovedlo se to ani letos. Trefili jsme se do západu slunce. Tehdy jsem seděl v autě na parkovišti já a letos se úlohy zhostila manželka.

Takhle byly osvícené mrakodrapy při pohledu z příjezdové cesty



A nahoře jsem chytil poslední chvíle západu slunce za hory



Zítra odpoledne odlétáme domů. A už se těšíme na řízek s bramborovým salátem :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat