27 dubna 2014

Den třicátýdevátý - Saguaro a trocha komplikací

Po včerejším vynuceném stěhování do jiného motelu, mi dnes ráno žena řekla, že jí bolí v krku. V plánu jsme měli NP Saguaro, kam se moc těšila. Je to park plný kaktusů a jméno dostal po typickém kaktusovém symbolu Arizony.
Nasadili jsme antibiotika a dopoledne jsme strávili na pokoji.
Potom manželka trochu oživla a chtěla do parku. Je to pro nás asi 60 mil daleko a něco přes hodinu jízdy jedním směrem. Po cestě byli hodně aktivní policisté. Dva hříšníky chytili a několik šerifů stálo různě v zákoutích u silnic.
Už cestou k parku je spousta kaktusů. Při první fotozastávce jsem zjistil, že při tom hektickém odjezdu jsme nechal baterku do zrcadlovky v nabíječce. Takže jsme měli k dipozici jen manželčin kompakt. Tohle tedy byla už třetí komplikace během necelého jednoho dne. Bylo zataženo a navíc nám i opakovaně pršelo, což v Arizoně není až tak typické.
Park jsme si samozřejmě projeli i tak. V parku je několik druhů kaktusů a právě začínají kvést. Je tu žlutá, bílá, oranžová a červená barva. Za týden, za dva to asi bude na stráních krásně barevné.







Bílý květ saguaro kaktusu



Nezbytné bezpečnostní upozornění na výskyt chřestýšů






Cestou zpět jsem byl nakupovat v místní samoobsluze. Bylo vidět, že Mexiko je blízko. Nabídka jídla i surovin byla jiná než jsme znali doposud. Pražené vepřové kůže a tence nakrájené sádlo. To mi dali ochutnat. Chutnalo to jako naše škvarky, ale nebylo to slané. Nakonec jsem koupil k večeři výborná žebírka.
Zítra se přesouváme zpět na pobřeží - do San Diega. Po včerejší zkušenosti jsem ještě změnil ubytování i tam.
Bohužel předpověď počasí vypadá jako ta dnešní. Uvidíme, jaká bude realita. Hlavně aby antibiotika zafungovala.

Žádné komentáře:

Okomentovat